Jira Service Management Tehokasta palveluhallintaa ketterille tiimeille

Jira Service Management on Atlassianin operatiivinen tiketöintijärjestelmä. Se mahdollistaa tehokkaan ja ketterän tiimityöskentelyn, jolla reagoit nopeasti muutoksiin ja tuotat erinomaisen palvelukokemuksen niin sisäiseen kuin ulkoiseenkin palvelutoimintaan.

Uuden sukupolven ITSM-työkalu

Jira Service Management (JSM) tunnettiin aiemmin nimellä Jira Service Desk. Nimen muutoksen lisäksi mukaan tuli runsas määrä uusia ominaisuuksia, jotka tekevät Jira Service Managementistä ketterän palvelunhallintaohjelmiston. Jira Service Desk painotti operatiivista tiketöintiä, kun taas JSM on kattava ITSM-ratkaisu (IT Service Management), joka soveltuu edelleen helppokäyttöisyytensä puolesta myös muidenkin kuin IT-tiimien käyttöön.

  • Helppo räätälöidä ja skaalata

    Jira Service Management on helposti räätälöitävissä erilaisten organisaatioiden tarpeisiin. Kaikki tiimit voivat helposti ja nopeasti avata oman palvelutiskin, joka kehittyy vastaamaan tulevia muutoksia ja skaalautuu organisaation kasvaessa. JSM:n avulla pystyt tuottamaan hyvän palvelukokemuksen nopeasti ja ilman perinteisen ITSM-ratkaisun tuomaa monimutkaisuutta.

  • Tuo tietosi näkyville

    JSM:n avoimen yhteistyöalustan avulla voit seurata työn kulkua läpi organisaation. Voit linkittää tehtäviä Jira Service Managementin ja muiden kehitystyökalujen, kuten Jira Softwaren tai sen kilpailijoiden, välisesti, jotta kehitys- ja operatiiviset tiimit saavat käyttöönsä riittävästi tietoa voidakseen ratkaista palvelupyyntöjä ja häiriötilanteita mahdollisimman tehokkaasti.

  • Yhdistää operatiivisen- ja kehitystiimin toisiinsa

    JSM:n avulla voit tuottaa paremman asiakaskokemuksen ja riskit pysyvät hallinnassa. Voit tehostaa kriittistä kehitystyötä, vähentää esteitä ja hallita muutoksia vaivatta. Jokaisesta muutoksesta jää kattava jäljitysketju.

Palvelupyyntöjen käsittely

Palvelupyyntöjen käsittely tapahtuu yhdellä integroidulla alustalla, jotta työntekijät ja asiakkaat saavat nopeasti apua.



Tilannehuone häiriöiden käsittelyyn

Yhdistä kehitys- ja operatiiviset tiimit, jotta ne voivat nopeasti reagoida, ratkaista ja oppia erilaisista tapauksista.



Muutoshallinta

Rikasta muutospyyntöjä datalla suoraan kehitystyökaluista, jolloin vahvistat IT-tiimin päätöksentekokykyä ja vähennät riskejä.



Insight - CMDB

Tallenna ja hallinnoi resursseja tehokkaasti, seuraa omistussuhteita, elinkaarta ja vähennä kuluja.
Saat näkymän kriittisten ohjelmistojen ja palvelujen rakenteeseen. Riskit pienevät, kun eri palvelujen riippuvaisuussuhteet ovat selvillä.



Tietopankki

Hyödynnä Confluencea, jotta tiedon kulku on avointa kaikkien Jira Service Management -tiimien välillä.

Lue lisää Jira Service Managementista Avosetin blogista

Anna Suomen parhaiden Atlassian-asiantuntijoiden auttaa!

Me Avosetilla tunnemme Atlassian-tuotteet kuin omat taskumme. Rakennamme Jiran juuri yrityksesi tarpeisiin tai kehitämme sitä liiketoiminnan tavoitteita tukevaan suuntaan.
Asiakastyytyväisyytemme oli vuonna 2020 4,9 / 5,0 ja asiakaspysyvyytemme 100 %.

Olemme Atlassian Platinum Solution Partner. Annamme työllemme täyden tyytyväisyys- ja toimivuustakuun.