Skip to main content
  • Yhteystiedot
  • Etsi

    Jira Service Management

    Räätälöimme Jira Service Managementin asiakkaidemme tarpeisiin

    Atlassian JSM Hero

    Kukista IT-palveluihin liittyvät haasteet

    Jira Service Management eli JSM (aiemmin Jira Service Desk) on kattava IT-palvelujen hallintatyökalu, jossa yhdistyvät virtaviivainen tikettijärjestelmä ja palvelupyyntöjen hallinta. JSM tukee laadukkaita palvelutoimituksia sekä tehokasta ja ketterää tiimityöskentelyä.

    Se on tehokas, mutta vaativa työkalu, jonka asetukset täytyy määrittää oikein – konfigurointi, käyttöönotto ja koulutus vievät paljon resursseja, etenkin jos ne tehdään sisäisesti. Sinun ei kuitenkaan tarvitse selviytyä kaikesta yksin.

    Tarpeidesi mukainen Jira Service Management

    Me tunnemme Jira Service Management -työkalun kuin omat taskumme, ja olemme auttaneet kaiken kokoisia ja tyyppisiä yrityksiä sen käyttöönotossa ja mukauttamisessa. Niinpä voimme toimia myös sinun yrityksesi luotettavana neuvonantajana, teknisenä asiantuntijana, kouluttajana ja ympärivuorokautisena tukena. 

    Niko herold

    niko.herold@eficode.com

    +358 405650002

    Mitä hyötyä on Jira Service Management -ohjelmistosta

    Icon_Access-2

    Asiakkaat voivat palvella itseään

    Asiakkaat voivat itse lähettää itsepalvelupyyntöjä ja löytää vastauksia kysymyksiinsä brändätyn asiakaspalveluportaalin kautta.

    Icon_Single_Point

    Tietojen jakaminen yhdestä paikasta

    Tarjolla jokaisen asiakkaan käyttöön Confluence-pohjainen tietokanta, jossa he pääsevät lukemaan kaikki tarpeelliset artikkelit ja sivut asiakaspalveluportaalin kautta.

    Icon_Rocket-1

    Helppo asentaa ja mukauttaa

    Aloita käyttö nopeasti. JSM sisältää esimääritettyjä malleja IT-, tuotekehitys- ja liiketoimintatiimejä varten, ja sen mukauttaminen on vaivatonta.

    Icon_Incident

    Poikkeamen ratkaisu tehokkaasti

    Tiimit voivat helposti hallita poikkeamia apunaan niiden tehokkaaseen löytämiseen, priorisointiin ja ratkaisuun omistettu keskitetty alusta.

    Jira Service Management tuo tiimit yhteen ja tarjoaa asiakkaille erinomaisen asiakaskokemuksen

    Konfiguroimme JSM:n tiimien tarpeisiin sopivaksi

    Jira Service Management -asiantuntijamme auttavat lähes kahdenkymmenen vuoden kokemuksella kehittämään tiimien työtapoja konsultoinnin, valmennuksen ja mentoroinnin kautta.

    KATSO PALVELUMME

    Lisäpotkua tiimeille käytännön koulutuksillamme

    JSM, Opsgenie ja Insight -koulutuksemme on suunnattu kaiken tasoisille käyttäjille päämääränään antaa tiimeille kaikki tarvittavat taidot menestyä.

    TUTUSTU KOULUTUKSIIMME

    Tarjoamme luotettavaa JSM-ohjelmistotukea

    Viekö Atlassian-työkalujen hallinta yritykseltä liikaa aikaa? Asiantuntijamme auttavat ilman, että asiakkaamme resursseista tingitään. Tukea on saatavilla 24/7.

    LUE LISÄÄ TUKIPALVELUISTAMME (EN)

    JSM-lisensseillä täysi hyöty panostuksista

    Saatavilla hallinnoidut uusinta- ja yhteiskäyttöpalvelut, ilmaisia kokeilujaksoja, ohjelmisto-omaisuudenhallintapalvelut sekä ennakkotietoja hinnankorotuksista.

    LUE LISÄÄ LISENSSIEN HALLINNASTA

    ITSM Specialized partner käytössä

    Erikoistuneena ITSM-kumppanina meillä on tarvittavat taidot auttaa tiimejä toimimaan yhdessä entistäkin tehokkaammin toteuttamalla ja optimoimalla Jira Service Management organisaatioissa.

    LUE LISÄÄ

    Otettuaan käyttöön Jira Service Management (JSM) -ratkaisun The Very Group on saanut nauttia erinomaisesta palautteesta: kollegat ovat antaneet ratkaisulle keskiarvoksi 4,9/5, mikä on iso parannus verrattuna edelliseen. Erityisesti itsepalveluportaali on ollut menestys, sillä se antaa työntekijöille mahdollisuuden etsiä itse helposti tietoa asiaan liittyvistä artikkeleista ja seurata omia pyyntöjään.


    Lue asiakastarina (EN)
    Very-Group-Logo-2

    Otetaan selvää, kuinka yrityksesi saa kaiken hyödyn irti JSM-ratkaisusta

    Usein kysyttyjä kysymyksiä Jira Service Management -ratkaisusta

    Jira Service Management (JSM) on Atlassianin kattava IT-palvelujen hallintatyökalu. Se tukee tehokasta palvelutoimitusta yhdistämällä kattavan tikettien ja palvelupyyntöjen hallinnan edistyneisiin IT-palveluhallinnan ratkaisuihin

    Jira Service Management tarjoaa kattavat palvelutoiminnot, kuten tapahtuma-, ongelma- ja muutoshallinnan sekä palvelupyyntöhallinnan. Siihen kuuluu myös palvelutasosopimusten seuranta, asiakasportaali tehokkaaseen tikettien hallintaan sekä resurssien ja konfiguraatioiden hallinta. Atlassian-syväintegraation ja ITIL-prosessien tuen ansiosta JSM mahdollistaa ripeän ja asiakaskeskeisen palvelutoimituksen.

    Kyllä vain, Opsgenie – eli Atlassianin moderni tapahtumienhallinta-alusta – on osa Jira Service Managementia. Se varmistaa IT-ongelmien nopean ratkaisun tehostamalla hälytyksiä, päivystyksien aikatauluttamista ja tapahtumien ratkaisuprosessia.

    Jira Service Managementin asentaminen vaatii projektien, työnkulkujen ja palvelupyyntötyyppien konfigurointia. Isommissa organisaatioissa yhteistyö erikoistuneen Atlassian-kumppanin kanssa voi auttaa optimoimaan konfiguraation juuri omiin tarpeisiin sopivaksi.

    Toki! JSM on monikäyttöinen työkalu myös muiden kuin IT-tiimien käyttöön. Esimerkiksi HR-, laki- ja markkinointitiimit voivat hyötyä siitä palvelupyyntö- ja tehtävähallinnassaan. Sen intuitiivinen käyttöliittymä ja muokattavissa olevat työnkulut tekevät siitä sopivan työkalun monenlaisiin yritystoiminnan tarpeisiin.

    Jira Service Management on saatavilla pilvipohjaisena ratkaisuna, mutta myös datakeskusversiona. Joustavuutensa ansiosta se sopii hyvin yritysten erilaisiin infrastruktuurivaatimuksiin.

    Jira Service Managementiin sovelletaan käyttäjätasokohtaista hinnoittelua, jossa kustannukset riippuvat käyttöönottotavasta ja käyttäjien määrästä. Atlassian-kumppanina autamme sinua optimoimaan lisenssiasiasi, hallinnoimaan yhteiskäyttöä ja parantamaan kustannustehokkuutta.