Liiketoiminnan digitalisointi onnistuu Atlassian-työkaluilla

Kohta täysi-ikäisen Atlassianin ensimmäiset tuotteet olivat Jira ja Confluence, jotka kehitettiin vuosina 2002–2004. Niiden matka nykypäivään on ollut pitkä ja monivaiheinen. Jira kehitettiin alun perin bugien seurantaan. Viime vuosina sen toimintoja on laajennettu ja se toimii esimerkiksi projektityökaluna. Jiralla sujuu myös liiketoiminnan ohjaus, kun käytössäsi on selkeästi suunnitellut prosessit.

Atlassian-tuotteet taipuvat yritysten eri tarpeisiin

Jira taipuu moneksi. Sillä voi edelleen seurata bugeja sekä hallita projekteja ja työjonoja, mutta sen monipuolisuus kiinnostaa myös uudenlaisia organisaatioita. Jiran avulla kaikenkokoisten tiimien ja projektien työnohjaus sujuu ongelmitta. Jiralla myös asiakkuuksien johtaminen pysyy hyvin hallinnassa.

Atlassianin toiseksi suosituin tuote Confluence on yrityksen sisäinen yhteistyöalusta ja wiki, jolla saa yrityksen sisäiset sisällöt paremmin näkyviin. Voit esimerkiksi säilyttää Confluencessa yrityksen markkinointisuunnitelman kaikkien nähtävillä.

”Atlassian-tuotteiden teknologiaa ja ominaisuuksia kehitetään jatkuvasti.”

”Atlassian panostaa jopa 40–50 % tuloksestaan tuotekehitykseen ja tutkimukseen”

Nämä ovat asioita, jotka erottavat Atlassianin kilpailijoista ja vahva kilpailuetu.

Digitalisaation siivittämänä uusien organisaatioiden työkaluksi

Oman arvioni mukaan 90 % suomalaisista IT-yrityksistä käyttävät jo Atlassian-tuotteita, mutta vain pieni osa muiden sektoreiden organisaatioista on edes kuullut niistä. Tätä markkinarakoa Atlassian haluaa hyödyntää kehittämällä tuotteita ihan kaikille yrityksille sopiviksi. Suomessa tilanne on varsin hyvä, sillä oma datamme kertoo että 63% isoista suomalaisista yrityksistä käyttää vähintään yhtä Atlassian-tuotetta.

Atlassian auttaa, kun on ongelmia hallita töitä sähköpostitse, excel-tiedostojen ja puhelimen avulla. Tietoa hukkuu, viesti ei mene perille, puhelimeen ei vastata, kriittinen henkilö vaihtoi yritystä… Kuulostaako tutulta? Meidän ratkaisuiden avulla saat tilanteen hallintaan.

Avosetin avulla tuotteet käyttöön oikein

Me Avosetissa keskitymme vain Atlassian-tuotteisiin. Olemme tehokas ja osaava kumppani, jonka avulla saat tuotteet käyttöösi tuossa tuokiossa. Aloitamme käyttöönottoprojektilla ja avainhenkilöiden koulutuksella, jonka jälkeen luomme teille raamit tuotteiden käyttöön ja jatkokehitykseen.

Käyttöönoton jälkeen autamme teitä mielellämme jatkuvan palvelumme avulla. Olemme tukenanne, kun sitä tarvitsette, vastaamme taustalla vaikeimpiin kysymyksiin, kannamme kokonaisvastuun ylläpidosta ja teemme kaikkea tältä väliltä.

Uusia Atlassian-työkalujen käyttökohteita ovat esimerkiksi: