Jira Service Management - Seuraavan sukupolven ITSM-työkalu

Atlassian on muuttanut ITSM-työkalunsa nimen ja uusi nimi on Jira Service Management. Nimenmuutos liittyy isompaan muutokseen, jossa työkalun ominaisuudet laajenevat merkittävästi (tuotteen pilvi-versiossa) samalla kun Atlassian panostaa pilviratkaisuihin laajemminkin.

Aiemmin Atlassian Jira Service Desk on tullut tutuksi helppokäyttöisenä tiketöintityökaluna, joka toimii hyvin muiden Atlassianin-tuotteiden kanssa. Tuote on ollut Atlassianin (sekä Avosetin) myydyimpiä viime vuosina ja nykyisin maailmassa onkin jo yli 26 000 organisaatiota, joilla se on käytössä. Nyt julkistetussa muutoksessa Atlassian tuo ratkaisuun mukaan Opsgenie-tuotteen, Asset management toiminnallisuudet sekä Halp-tuotteesta tutut keskustelulähtöiset tiketit.

Tällä uudistuksella Jira Service Managementista tulee ”täysiverinen” ITSM-ratkaisu, joka sopii kokonaisvaltaiseen käyttöön yrityksen koosta riippumatta. Helppokäyttöisyys, muokattavuus ja moderni lähestymistapa haastaa monen perinteisemmän ratkaisun nyt ja tulevaisuudessa. Erinomainen hinta-laatu-hyöty suhde säilyy ja JSM hyötyy myös laajasta Atlassian Cloud alustan kehittymisestä.

Uuden palvelutiimin perustaminen Jira Service Managementiin tapahtuu jopa minuuteissa, kun hyödynnetään valmiita template-pohjia!

Esimerkkejä uusista ominaisuuksia:

Ole yhteydessä mikäli ITSM-ratkaisun vaihto tai hankinta on teillä ajankohtaista! Demoihin liittyvät yhteydenotot: [email protected]

Muut yhteydenotot