Ajatuksia tiimiltämme
Blogimme ovat esimerkkejä kovasta työstä ja siitä intohimosta, joka elää jokaisessa asiantuntijassamme. Intohimo löytää asiakasta hyödyttävä ratkaisu.
-
30.5.2023 Avoset
Yhdessä etänä – avosetilaisten viikko ulkomailla
-
30.5.2023 Avoset
Atlassian on valittu merkittävimpien Collaborative Work Management -toimijoiden joukkoon
-
13.4.2023 Avoset
Avoset kasvaa vauhdilla: taustalla ovat pilvipalveluiden suosio ja Atlassian-tuotevalikoiman laajentuminen
-
30.3.2023 Avoset
Jira Service Managementin ROI 277 % - lue raportti tuottavuudesta ja säästöistä
-
23.1.2023 Avoset
Atlassian Server ja Data Center -lisenssien hinnat nousevat 15.2.2023
-
4.1.2023 Avoset
Atlassian on nimetty johtajaksi Gartner® Magic Quadrant™ for ITSM Platforms
-
1.11.2022 Avoset
Oletko Atlassian Server -asiakas? Siirtymä Atlassian Cloud -lisenssiin on tehtävä vuoden 2023 aikana
-
25.7.2022 Avoset
Jira Service Managementin käyttö HR-palveluiden parantamiseen
-
3.5.2022 Avoset
Neljä tapaa ottaa ITSM:n parhaat käytännöt käyttöön Jira Dashboardsilla
-
30.3.2022 Juha Kohvakka
Jira ei ole vain devareille - kolme yksinkertaista tapaa käyttää sitä laajemmin
-
29.3.2022 Avoset
Avoset ostaa Polar Shiftin ja vahvistaa asemaansa Suomen johtavana Atlassian-erikoisosaajana
-
28.3.2022 Avoset
ITIL 4 on täällä – ja se on ketterämpi kuin koskaan!
-
5.1.2022 Avoset
Atlassian nimettiin johtajaksi Forrester Wave™ Enterprise Service Management -raportissa
-
21.12.2021 Avoset
Jira Work Management on edullisempi ja monipuolisempi kuin Trello
-
23.11.2021 Juha Kohvakka
Milloin ja miksi Atlassian-ympäristön auditointi kannattaa tehdä?
-
12.1.2021 Tuomas Saranen
Vie yrityksesi sisäisten palveluiden hallinta uudelle tasolle ESM:n avulla
-
5.1.2021 Avoset
Jira Service Management tuo palveludatan näkyväksi osaksi liiketoiminnan kehittämistä
-
9.9.2021 Avoset
Atlassian Cloud -lisenssihinnat muuttuvat 12.10.2021 – Toimi ajoissa!
-
3.9.2021 Avoset
Confluence for Teams – Tehosta etäpalavereita ja yhteistyötä
-
1.6.2021 Avoset
Iloa tukihenkilökunnan työhön Jira Service Management ITSM-työkalulla
-
17.5.2021 Avoset
Atlassian Insight 2021 – Käyttäjien kokemukset pilviratkaisuista