Ota yhteyttä
  • Startup

    Helppo räätälöidä ja skaalata

    Jira Service Management on helposti räätälöitävissä erilaisten organisaatioiden tarpeisiin. Kaikki tiimit voivat helposti ja nopeasti avata oman palvelutiskin, joka kehittyy vastaamaan tulevia muutoksia ja skaalautuu organisaation kasvaessa. JSM:n avulla pystyt tuottamaan hyvän palvelukokemuksen nopeasti ja ilman perinteisen ITSM-ratkaisun tuomaa monimutkaisuutta.

  • Blue-Print

    Tuo tietosi näkyville

    JSM:n avoimen yhteistyöalustan avulla voit seurata työn kulkua läpi organisaation. Voit linkittää tehtäviä Jira Service Managementin ja muiden kehitystyökalujen, kuten Jira Softwaren tai sen kilpailijoiden, välisesti, jotta kehitys- ja operatiiviset tiimit saavat käyttöönsä riittävästi tietoa voidakseen ratkaista palvelupyyntöjä ja häiriötilanteita mahdollisimman tehokkaasti.

  • Teamwork

    Yhdistää operatiivisen- ja kehitystiimin toisiinsa

    JSM:n avulla voit tuottaa paremman asiakaskokemuksen ja riskit pysyvät hallinnassa. Voit tehostaa kriittistä kehitystyötä, vähentää esteitä ja hallita muutoksia vaivatta. Jokaisesta muutoksesta jää kattava jäljitysketju.

Lue lisää Jira Service Managementista Avosetin blogista